6 ශාලාධිපතිට මැර ප්‍රහාර

Saturday, March 26, 2011
                                                                             ඔන්න මම බ්ලොග් එකට දාන පලවෙනි ලිපිය.මේ කට්ටිය බලනවා ඇති මේකෙ තියෙන Photo එකයි මාතෘකාවයි ගැලපෙන්නෙ නෑනෙද කියලා.Post එක කියවන්න එතකොට හොදට තේරේයි.කනම් Funny කතාවක්.මේක සිද්ධවුනේ මම O/L කරන දවස්වල.හැබැයි මේක මට උන දෙයක් එහෙම නෙවේ.කතව කියන්න කලින් කතාවේ පසුබිම එහෙම කියල ඉන්නම්කෝ.
                                                                             මම O/L කරේ 2010 දෙසැම්බර්වල අපේ ඉස්කෝලෙම තම තිබ්බේ.ඉතින් අපිට හිටපු ශාලධිපථි මරු පොර.පොර තමා ඉතින් අපේ Bite එක.මම හිතන්නෙ පොර කාලගෝලගේ නෑයෙක්ද කොහෙද,මිනිහ ඒ තරමටම උසයි.ඔන්න දැන් කතාවට බහිමු.
                                                                            ඔන්න අපිට සිකුරාදා දවසක විභාගේ තිබ්බා.ඔයාල දන්නවනේ ඉතින් සිකුරාදට අපේ මුස්ලිම් සහෝදරයෝ පල්ලි යනව කියල.ඉතින් ඔන්න උදේ තිබ්බ ප්‍රශ්න පත්ත්‍රය ඉවරවෙලා 12 ට විතර මුස්ලිම් ළමයි ටික පල්ලි යැව්වා.අපිට ඉතින් full ජොලි.ඇයි යකෝ පැය 2ක්ම ඉන්ටර්වල්.ඔන්න ඉතින් දැන් තමා මරුම කැල්ල.අපෙ ඉස්කොලෙ තට්‍ටු 2යි.අපිට ඉති ඔය කැම එහෙම කාල ශරිර කෘත්තිය එහෙම කරන්න පහල තට්‍ටුවට යන්න ඔනෙ.ඔන්න අපේ කොල්ලෙක් උඩ තට්‍ටුවෙ ඉදල පහල තට්‍ටුවෙ ඉන්න කොල්ලෙක්ට මෙහෙම කෑගෑහුවා "මචන් මේ වතුර බොතලෙට වතුර එකක් පුරවල උඩට විසි කරපන් කෝ" කියල.ඉතින් පහල හිටපු එකා අර බොතලෙට වතුර එකක් පිරේව්වා.පහල හිටපු එකා ඉතින් කිව්වා වගේම  තියෙන සෙරම පුරුෂ ශක්තිය දාල අර බොතලේ උඩ තට්‍ටුවට විසි කරා.
ඩාං.........................
                                                                             අනේ අර වතුර බොතලේ ගිහිල්ලා අර අපේ කතාවෙ ප්‍රධනියා වෙච්ච ශාලධිපථිතුමාගේ ඔලුවටම වැදුනෙ හරියට LTTE එකේ මල්ටි බැරල් එකක් වගේ.පොරට හිටපු තැනත් අමතක උනා.අනේ අර වටේ හිටපු අහිංසක කොල්ලන්ට පොර දුන්නෙ නැද්ද 6 පරවල් ටිකක්.සන්ත් ජයසූරිය කැලේ.හැබැයි අපරාදේ කියන්න බෑ අපේ ශාලධිපථිගේ මව්තුමියටනම් නිවන් යන්ට තරම් පිං අනුමෝදන් කරන්න තරන් අර ගුටි කපු කොල්ලෝ කරුනාවන්ත උනා.අනේ අර බොතලේ විසිකරපු කොල්ලයි,බොතලේ අයිතිකාරයයි විභාගේ ඉවර වෙනකන් හොයාගන්න බැරි උනා.ඔන්න ඕකයි අද කතාව.
 
ප/ලි
ඉතින් ඔන්න මම මගේ පලවෙනි ලිපිය අද පල කරා.වෙනදා වගේම මගේ මේ ලිපියට පොඩි Comment එකක් දාල Help එකක් කරන්න.

දැන් කට්ටියටම තේරෙනවා නේද Photo එකයි මාතෘකාවයි අතර තියෙන ගැලපිම.

ඔන්න මම මුහුනු පොතේ කැටියගේ නවාතැන Page එකක් දැම්මා.මෙන්න ඒකට පාර.

6 ප්‍රතිචාර:

  1. Anonymous said...:

    නිමා දුන්න ආතල් එක නේද?

  1. To - බීටා
    මට කවුද කියලනම් මතක නෑ මචං..

  1. හික් හික් හික් අහිංසක ශාලධිපථිය......

  1. To - කුක්කු පැටියා
    ඒක තම බං පව් ඩයල් එක

  1. උටන්ම් මචන් ඔහොම කරල මදි බන්

  1. Anonymous said...:

    අම්මප මුන්ට එක විදිහකට විබාගයක් ලියන්ට බෑනෙ!

Post a Comment

හිතේන දෙයක් ලියලා යන්න.